LL


Godmorgon! Verkligen god sådan!
Mötet igår och samtalet jag väntat är nu avklarat, YES!
Det är såhär att hyresrätten jag bor i ska bli bostadsrätt och jag har fått lånelöfte! Verkligen ett steg i rätt riktning och ett förmånligare erbjudande än detta är nog svårt att hitta.
Sen är det ju så att det är ett par steg kvar tills det faktiskt blir bostadsrätter men nu är det bara att hoppas att resten av huset hänkar på. Men som sagt, jag vet åtminstonde att jag kan få lån! Jag kommer nog inte att bo kvar i denna etta i många år till men då finns åtminstonde ett startkapital och med 99% säkerhet kommer jag att få ut mer än vad jag betalat. Så, förhoppningsvis är man inte bara ägare av en fastighet utan också en lägenhet snart, hoppas, hoppas att det blir som jag vill!





Bra start på dagen!
Nu blir det full fart mot solarieöarna!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Ankan

Faaaaan va nice! grattis eller vad man nu säger :)

2010-04-22 @ 11:11:06
Postat av: Emilia- äntligen hemma efter 35 h genom Europa!

Stora gratulationer Kim!

2010-04-22 @ 13:53:17
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: iina

Vad kul! Grattis vännen :)

2010-04-22 @ 18:59:24
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback