Röjd


Känner mig mer eller mindre roadkillad. Dagens pass känns i varenda muskel och kommer garanterat att göra det i morrn också. Men jag ska verkligen försöka köra i samma tempo nu framöver. MINST tre gånger i veckan! De dagarna det inte blir pass eller gym blir det promenader, nån vilodag ska jag nog klämma in däremellan också ;p. Så, det här blir nog bra!
Jag vet mycket väl om att somliga tycker att jag inte behöver speciellt mycket träning men å andra sidan så vet ni också, mycket vill ha mer och jag mår tusen ggr bättre både synligt och psykiskt, så det så! Mat älskar jag så, en perfekt ursäkt för att få "äta vad man vill"!
Lite bränna på det här så blir det ju kanon!

Sommar 2009



Klänning, uppsydd av iina.


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra kim! träning handlar om hälsa främst, och inte utseende :)

2010-04-13 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback