AH!



Inte nog med att jag redan är förbannad så förvann inlägget som jag precis skrev.. Kör igen.

AHHHHH, arg!
Jag är så fruktansvärt irriterad just nu! Någon hade snott min parkeringsplats igen när jag kom hem.
"Detta måste vara ett skämt" ekade i mitt huvud. Jag begav mig vidare för att leta parkeringsplats längre bort, hittade en till slut. När jag kom tillbaka så möter jag dom som snott den vid min plats och ger dom en rejäl utskällning. Dom (ett äckligt sött par) drog fram sina puppyeyes och sa "Oj, nej, vi ber så hemskt mycket om ursäkt, vi visste inte"! Jag menar hallå?! Om dom tror att 12 platser precis utanför ett hus med ca 100 lägenheter i är gästparkeringar så är det dags att börja käka Omega 3 tillskott! Puckon..





Jag är fortfarande arg!
Jag hatar att bli arg, jag hatar konflikter och när det väl sker så tar det bra mycket längre tid än 2 minuter för mig att lugna ner mig. Tack för den!

Ni kanske tycker att jag överdriver men ni som har hängt med ett tag vet att detta sker alltför ofta och att det just nu är -10 grader, snöstorm och mitt i natten gör inte saken bättre direkt!

Uuuusch, godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback