StepByStep


Hej Hopp!
Precis hemkommen från jobb. Stegtävlingen började idag, so far so good. Målet är att vi alla ska gå 12.000 steg om dagen och än så länge står min stegräknare på 19.324, super!

På tal om nått helt annat så köpte jag en värmespray idag, något väldigt behövligt för mitt hår som jag torterar med plattången minst varannan dag. Köpte Tresemmé - heat defence, bra skit tror jag eftersom jag är helnöjd med schampoot jag använt i lite drygt 1 år!




90:-


Har skickat p-lisa på min parkeringsplats idag igen, hoppas VERKLIGEN att bilen inte hann åka!


I kväll blir det lugnt och fint. Ska försöka komma i säng innan tolv (behöver alla lyckoönskningar jag kan få!!) eftersom bilen ska rulla 07.25 och jag ska ha personalmöte. Börjar jobba 15.00 efter så hoppas på lite Jennika eller Nenne-häng i Märsta därefter. Jag tänker i alla fall inte åka hem emellan eftersom det är 10 mil fram o tillbaka. Vi får helt enkelt se hur morgondagen blir..


Simma lugnt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback