BADA!!!


ÅH, en sten lämnade precis min kropp!
Så sent som igår fick jag reda på att hotellet i Göteborg på fredag var totalt fullt och att det inte bokades när det skulle, pain, inget Götet tänkte jag..
Men, har ringt runt nu i två timmar och guess what? Sista rummet på ett hotell 250 m från Avenyn blev vårat i 2 nätter, 650:-/natt och person är väl inte så farligt?! Nej, både jag och Kaisa är fan värda det och lite till!!

Har förövrigt fått sällskap för den här kvällen. Hämtar upp Frida efter jobbet och åker till Fjällnora för bad och mys.
 Jag ska bada för första gången i år!!

(Endast sjukt att jag googlar Fjällnora och får upp en bild från förra året som jag är med på, sjukt!)



Vilken fin dag det här blev!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback