EK


Jag är nog den i mitt umgänge som är mest anti läkemedel men idag kan jag inte riktigt stå för det.
Jag brukar ha svårt att ta en alvedon, om jag inte är riktigt sjuk då förståss, mest för att jag inbillar mig att den verkar bättre när jag verkligen VERKLIGEN behöver den.

Idag har jag hällt i mig 3 glas c-vitaminbrus, 3 alvedon, 2 shotar Kan Jang och en jäkla massa vitlök.
Mig vill man alltså inte kyssa at the moment.
Jag totalvägrar att bli sjuk!


I morrn blir det upp i ottan (bussen går 08.00) och Eckerölinjen för inhandling av alkoholhaltigt och solande på däck (sa jag att jag ignorerade att jag känner mig dålig och att jag inte sagt att jag är smart?). Jag ska göra precis det man inte ska när imunförsvaret sviker men jag står inte ut med att vara blekare än blekast och är ändå sämst på att bara ligga hemma och vila. Vi får helt enkelt hoppas på att det inte slår tillbaka på mig för på fredag blir det Göteborg och fullt ös hela helgen! Alvedon kan helt enkelt bli min nya bästa vän!!




2 arbetsdagar kvar till semester!!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Olavsilje

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 15:19:20
URL: http://olavsilje.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback