.


Fan jahapp..
Eftermiddagens och kvällens planer gick upp i rök. Tydligen blir det uteservering senare, alltså ingen middag,  känner jag dom här människorna rätt är det en sen utgång. Inte passande för en annan som ska upp kl 7 o jobba i morrn..
Fan så bitter jag är nu, less på att typ alltid vara själv, komma hem till ett tomt hem, duscha, äta och sova medans alla andra lever loppan.

Vet ni vad, i och med detta tar jag en liten break. Ni som följt min blogg har nog redan märkt att det börjar trappas av. Jag har helt enkelt inte så mycket att säga när dagarna bara spenderas på jobbet.
Jag tittar in lite då och då.





Ha det fint så länge!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback