.


Tanken var sol, träning och eventuellt lite bad och kanske nån öl idag efter jobbet men vad sker?!
Självklart känner jag mig totalt hängig. Halsen är inte på min sida, näsan halvtäppt och känner mig mer eller mindre påkörd. VAFAN! Tänk om jag blir både sjuk och får regn som start på semestern? Dom närmaste 2 veckorna som ska bli så grymt roliga, får icke bli sjuk!!

Så, jag stannar hemma och shotar Kan Jang istället...





Jäklar vilka förväntningar jag har på den här sommaren, har haft världens otur hittils så det måste ju vända rejält snart. Vem vet, jag kanske är miljonär, lyckligt gift och sjukt nöjd med livet efter den här sommarn?! Ha.. Ha..
Men, det kommer vända, det måste vända!!

Till er andra som har turen på er sida, sccchtek lite åt mig med!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback