Puls


Känns som att det är läge med ett livstecken nu.
Även om jag faktiskt känner mig mer död än levande förtillfället men det är bara att bita ihop för om ett par timmar blir det GÖÖÖTLAND!

Efter att ha fångat dom få solstrålarna som det bjöds på på stranden precis nedanför stugan min i onsdags så bestämde vi oss för att åka hem.




Åkte förbi mamma och pappas nybygge, vilket hus, vilket läge! Det lär bli en del häng i värmland framöver har jag en känsla av..






Väl hemma var det bara att dumpa väskorna och köra all in på BJ, spännande, bra kväll!
Samma veva igår, Flustret och Bullit. Gårdagen slår de flesta utgångarna, gaaaalet kul!!!

Som sagt, nu är det bara att hämta upp tvätten och stuva ner allt igen för sen bär det av, 8 dagar på Gotland och livet det känns rätt lätt att leva just nu. 3 veckors semester kvar, GRYMT!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jesperfatima

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-06-29 @ 10:47:06
URL: http://jesperfatima.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback