road


Herregud så trött jag var i morse när det var dags för jobb..
Somliga anser att man vänjer sig vid att gå upp tidigt men jag håller verkligen inte med. Nu har jag gått upp 8 och tidigare ett bra tag, fortfarande en zombie fram till 10.. Farligt när man kör bil kan jag ju säga.

MEN, jag är hemma nu. Känslan att vara hemma innan 20.00 är riktigt bra!
Nu är det bara det att mitt umgänge och planerade middagssällskap inte har svarat i telefon på en timme och de andra har jag inga nummer till. Så, betyder det att jag förblir ensam i min kokheta lägenhet?! Nej, då går jag fan ut och äter själv!

Hursom, ut måste jag. Ut i värmen!
Känns helt ofattbart att jag pulsade genom snön och det tog en kvart att få bilen körklar för 6 månader sen! Hur pallar man vintern? Hur pallar man detta väglag 50-60 mil i veckan?



 
Det är okej om ni ignorerar mitt enorma stenskott jag háde när denna bild togs..





Sol, sol och sol, älska sol!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kailinea

good site, need more information! Thank you

2011-07-12 @ 13:02:18
URL: http://kailinea.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback