Robyn


Vet ni vad? Jag må vara Schizofren men idag känns allt lite lättare. Sjukt vad lite dos av sällskap kan göra!
Glädjande samtal igår och häng med min kära Angelica idag ett par timmar på kvällskvisten. Det blev allmänt snack om livet, sex, pinsamheter, fyllor och sånt där vi ungdomar pysslar med. Alltid skönt att få ventilera lite med någon man inte träffar allt för ofta. Behöver jag säga att hennes karl gav upp samtalandet ganska fort?..

Har i allafall precis kommit hem efter en underbar biltur hem. Inte för att vara den som är den men jag brukar ägna mig åt annat än att köra bil mitt i natten en lördag. GRYM biltur.
Himlen har alla möjliga färger, nästintill ensam på en motorväg med fantastisk house som pumpar ur högtalarna.
Hade i stort sett bara sällskap av gäng flygfän som var trötta på livet och valde min ruta som självmords"föremål", ensam på motorvägen = bra fart = en trevlig kick.
Hörde en riktigt grym mix på en av Robyns senaste låtar. Hittade dock inte den men orginalet knäcker å andra sidan också.. Vilken talang!






                         Dessutom får jag "sovmorgon" till nio i morrn, kan behövas inför den kommande veckan..


                                                                        Sov sött alternativt kör hårt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback