Åland vare ja


Full fart var det igår minsann, en mycket bra sådan och förkylningen känns bra mycket bättre!

Efter 5 timmars sömn var det bara att ta sig i kragen och släpa sig mot dagens äventyr. Eckerölinjen och inhandlande inför sommarn stog på schemat. Vi skulle vara fyra pers men fyra blev tre och tre blev två. Så, det blev alltså bara jag och Jennika som tog en tripp till Åland.

Vad som skulle inhandlas planerades på däck.




Lufta armhålorna behövs också i värmen..



Efter att ha fyndat färdig blev det nån öl och ett par drinkar i den sccchtekande solen på däck, jag nämner att dagsfyllor är underskattade och får "jo, men det här är sjätte dan i rad" i gensvar. YES, jag är inte värst!!




Väl hemma kom vi fram till att vi är ofärskämt klena och faktiskt inte orkade släpa det inhandlade, tur att Willys ställde upp och löste det hela.




Jag har en känsla av att denna semester inte kommer att vara speciellt hälsosam..
Lägg till nån box rosé och ett gäng cider. Will I survive?





Vi kom fram till att hungern började rota sig och bakfyllan började slå till så, efter en efterlängtad kalldusch blev det Framfickan för diverse intag.





Kvällen avslutades vid midnatt med en massa härligt folk och varm Heiniken i parken utanför mig.
Vilken dag och jag mår faktiskt oförskämt bra idag måste jag säga.
Nu ska jag återgå till Göteborgspackningen och sen åka och jobba ett par timmar,
i morrn får jag semester!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback