VARMT!


Full fart och nu har jag precis klätt av mig naken hemma. Har visserligen spenderat timmarna mellan 09.00-17.15 inomhus men bilresan hem gjorde ju sitt. Jag drunknar i mitt eget svett (nu var det inte lika sexigt att vara naken längre..). 31 sinnesjuka grader och jag har verkligen inga planer för kvällen vilket känns sämst. Hela Sverige verkar befinna sig i andra länder och orter och de övriga verkar inte dela mina tankar om en lördag utan fest, vilket jag visserligen förstår..

Förövrigt var det en riktigt bra kväll igår, den delades med dessa 2 stjärnor och ytterligare ett par stabila individer.





Blev lite ståhej på Framfickan men precis som vanligt nuförtiden så begav jag mig hemmåt när dom andra drog ut på äventyr.
Gick hem, ensam, mindre klokt men har jag någonsin sagt att jag är klok? Funderade. Oftast när jag gör det sådär djupt så antecknar jag alltid mina tankar när jag kommer hem. Somnade med blocket på bröstet men fyra A4 fick jag minsann ihop, lite svårt att tyda vissa meningar men.. Det är ju inte direkt några nya funderingar, bara lite djupare och lite mer beskrivande än vanligt.
Jag må vara en teaser men det jag skrev håller jag för mig själv. Deep shit så att säga.
Jag hoppas bara vändningen kommer snarast, I need it bad!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback