Ppppppp

Sådääärr!
Hemma igen, vilken dag..
Började minst sagt segt och med en mindre trevlig överraskning efter att jag och Jennika släpat oss ner till bilen.





Hmm.. Ja, låt oss säga att vi var sjukt stressade och inte såg skylten som faktiskt var runt hörnet. Parkeringsförbud just en fredag, typiskt men det var inte bara vi som varit puckade nog att inte uppmärksamma, tur det, på nått sätt känns det bättre..
Men, man kunde ju ha gjort nått roligare för dom 550 kronorna istället för att stå parkerad en natt..


Nu ska jag slänga mig in i en mörk dusch (lampan pajjade, IGEN) och sen blir jag upphämtad av Kaisa och Malin för lite sällskapsdrickande på stan. Knappt så att jag pallar men jag är ju faktiskt ledig hela helgen så, lite folk vill man ju se! Herregud, jag vill verkligen inte veta hur min kropp mår..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback