Hair


Lovade ju en bild på håret så mittemellan alla dagens planer håller jag vad jag lovat.
 Här kommer den!




Inte lika vitt som förra gången utan mer åt det gula hållet, har varit lite skeptiskt tidigare men börjar faktiskt känna mig riktigt bekväm i det nu, får se de som mina vänner "det är inte gult, det är halmfärgat". Låter bättre än gult..
Notera min gudomligt sschygga sjukt stora finne på kinden..
 Fan att den skulle hamna på poseringsidan då..

Nu bär det av till Märsta.
Ha en fin dag!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefint!!

2010-05-28 @ 16:07:07
Postat av: jill

SNYYYYGGT!! Kimmen, jag har oxå en mega finne på höger sida.. haha! Så vi kommer passa ikväll!! ;)

2010-05-28 @ 18:56:38
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback