MORSAN

Oj, jag drömde att jag var blivande 2 barnsmor inatt. När jag vaknade var jag alldeles sådär överlycklig men ena mina arm har somnat, framförallt handen. Konstigt samband men det är ungefär där jag lagt morgonens tankar.

Tänk den dagen man är gravid, om man nu kan få barn!
Men, så är inte fallet nu. Inga barn i min mage!




Men det där med armen, det gillar jag inte!!
Är inte det typ ett tecken på hjärtinfarkt eller nått? Känslan är som att handen somnat, som att blodtillförseln fungerar halvdant. Det värsta är att det är vänster också..
 Kommer jag att överleva dagen?! Nej usch, det där är inget att skoja om men jag hoppas verkligen att det går över snart, har varit så i 30 min nu..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback