Stedar


Sitter hos Kaisa och har precis diskat och städat bort gårdagens förfest.
Rätt tråkigt jaaa, med tanke på att hon inte ens är här, hon jobbar, jag blev kvar här inatt.
Funderar på att dra mig hemmåt men å andra sidan, varför det? Ungefär så kände jag inatt också, vad finns hemma? Jag trivs inte ens där när jag inte kan ha det som jag vill, sängen är trasig och allt står huller om buller. Men, jag kan fortfarande inte möblera tillbaka förens dom satt upp elementet och persiennerna, de skulle fixas om nån vecka.. Tack för den!





Gårdagen var förövrigt riktigt bra! På tok för mycket folk på framfickan dock men det var väntat!
 Tack mina vänner för ännu en grym kväll!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Kom in på din blogg av nån slump, har upptäckt att vi bor i samma hus, vad är oddsen liksom? haha!

Ville bara lämna en liten kommentar.

Ha de så bra!

2010-05-16 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback