Ja ba Swooosh!


PUH!
Kom hem för några minuter sen, grymt slut efter denna hektiska dag på jobbet men ack så kul har det varit!

Nu skulle jag allra helst vilja krypa ner under täcket men det går inte för sig.
Middag ska lagas, lägenhet ska städas, disken göras, packa inför en helhelg på bortaplan, förbereda inför nått som ska fixas med mina fönster på måndag, duscha, osv. Nu har jag nog glömt hälften men som sagt, har lite att stå i innan det är dags att tacka för idag.
Blev heldag på jobbet i morgon istället för 3-timmars, riktigt bra! Så det är bara gå upp i ottan och köra igen!

Förövrigt är jag inte bitter längre, som jag sa, hjärnspöken på korttidsbesök igår.

Nej, som sagt, kanske åtminstonde ska börja med middagen..




Puss och kram!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Vilken snygging!! :)

2010-11-11 @ 21:14:33
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback