Bil


Goddag!
Finns så mycket jag vill skriva om men jag hinner faktiskt inte. Varenda timme är planerad, varenda dag fast jag är ledig lite då och då. Jobbigt men jag hinner faktiskt inte sätta mig här och skriva, eller nån gång hinner jag väl men då är det full fokus på att vila och då bör jag nog ägna mig åt det. Längtar tills högen med saker att göra försvinner helt, även om jag är klar med flytten så har jag inte riktigt släppt det mentalt, det har varit mycket och ligger fortfarande kvar och gnager, lägenheten är ju fortfarande min.. En av alla saker..

Nu ska vi alldeles straxt åka iväg och fixa iordning min gamla bil så att jag kan sälja den förhoppningsvis i veckan nu när jag bytte kamrem i torsdags. Karln ska bara vakna först. Stackarn är förkyld.
Tråkigt, hade verkligen sett fram emot att han skulle vara med (jobbar annars varje lördagkväll) ikväll när vi ska fira Jennika i Stockholm :(.. Jäkla förkylning!!!






Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback