Ursäkta, du tappa nått?


Tack för hjälpen med klockan.
Med 99% säkerhet blir det den silvriga MK5020, alla utom en har tyckt så och jag själv, jag kan inte bestämma mig så då får mina kära vänner göra det åt mig. Haha, skönt att slippa ta sånna "tuffa" beslut själv.

Nudå, spanar in Djungelns drottning. Uppsalatjej vars blogg jag läst några år med, då kan man ju inte låta bli att kika!
Inatt blir det hämtning av sambon i stan som är ute på äventyr.
Innan dess ska jag rensa mina underkläder och strumpor. Fan så skönt!

Nått mer att tillägga? Ja, sjukt trött på mitt hår, jag anser faktiskt att det förstör typ hela mig, på riktigt, och jag har storslagna planer för sommaren.
Det ska färgas, sättas i löshår och sen färgas igen inför M´s 30 fekke. Det blir jäkligt svårt, läs omöjligt, att vara mitt bästaste jag med mitt hår jag har nu. Katastof mest..
Hyn då. Blek. Finnar. Jag som kämpar så med renlighet och produkter.
Dåligt med självförtroende nu men det kommer tillbaka med solen kanske?

En mindre katastrofal hårdag. Jag önskar jag vågade platta mitt hår lite oftare..



Splittrat inlägg..? Haha. Nej, nu är det dags att sätta fart med rensingen!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback