lite gladare, lite bättre

Sådärja, nu är det bra igen :)!

Daten med kiira ställdes in så sparade lite av min dyrbara tid där, nerå, hade varit kul att ses! Är ju iförsig ingen ovanlighet att vi hänger hyffast mycket i alla fall så..

For iväg till ÖB för att shoppa lite, träffade Jill som jobbar där också. Vi bokade en date så i morrn blir det back in the days till Bolandsskolans julshow. Kul som fan, gick ju som bekant dans i gymnasiet och var med i julshowen 2 år. Ska bli kul att se på andra som gör precis samma sak som vi gjorde, inte samma danser då men  samma stuk. Mycket intressant, kommer nog få en och annan flashback. Ska bli sjukligt kul att träffa mina dansbrudar igen också, var iförsig bara typ 3 veckor sen men..

Emely, Nina, Jill, jag och Lina. Brudar i värlsklass

Fick för mig att skaffa mig en fet julstjärna att ha i fönstret och ni som känner mig vet hur det kan bli när jag bestämt mig för nått, jag ska ha det! Helst på en gång! Det där förbannade julstjärnan fanns ju inte nånstans. Åkte till ÖB, Rusta, coop, ikea och granit, icke! Sista stoppet blev Bauhaus och där fanns den, precis den jag ville ha fast lite mindre. Den är fortfarande ganska stor men inte fet, den blev det i alla fall, kanoners blev det! Köpte en massa annat också, brände 400 spänn på julgrejer, fick värsta feelingen. Ja, jag fick pengar av mamma, annars hade det aldrig funkat. Köpte även världens grymaste julgranskulor, diskokulor i miniformat. Min gran är ju inte den största så det passade alldeles utmärkt, nu gillar jag faktiskt min gran. Svart gran med diskokulor och några röda i, askalas!

Bror min och hans familj var här och tog med sig thaimat, det kallar jag good shit. Riktigt gott var det, restaurangen ligger dessutom 3 min här i från och det kostar 70 spänn så det lär gå i repris. Mysigt hade vi i alla fall, var ett tag sen vi sågs, säkert en månad sen, underbart att träffa mina underbaringar Ellen och Leo!


Nu väntar Kim besök så hon måste springa ner och köpa Cola och sen hoppa in i duschen (nej det blev inte gjort förut).

Simma lugnt!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Fick du finbesök?

2008-12-11 @ 13:34:37
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback