Sargit

Rubriken har inget med inlägget att göra, kändes rätt just nu bara..

Börjar med om att be om ursäkt för kass update (som alla andra)! Jag har faktiskt haft annat för mig, vad det är får ni lista ut själva! Nejdå, klart ni ska veta vad jag pysslat med, eller ja, iallafall en del av det so here it comes!

Lördagen tillbringades hos Joakim med fina människor och massa gött! Har för första gången umgåtts med homosexuella på det sättet, alltså Joakim och Annas vänner. Det är så skönt med lite nya personligheter ibland. Det var allsång i köket och Hello Kitty för hela slanten, helt tokigt Hello Kitty freak en av dom, till och med en fet över hela motorhuven, thats hot! Det blev utgång i väsby till en början, sådär halvkul, inte för att jag väntat mig så mycket mer men.. Efter ca 1 timme bestämde vi oss för att dra till KC i märsta och ta en öl eller två, tokigt proppat i bilen då vi fick med oss en gammal klasskompis och sällskap också. Väl på KC, hmm har inte så mycket att säga förutom att booooring! Nej men det var kul men trivs inte riktigt med folket måste jag erkänna, inga riktiga raggare ;p!
 Glömde ju berätta att jag fick mig en fin specialfläta av A, fiskbensfläta, tydligen lättare att göra än en vanlig men det såg advanced ut, på rikt! Dom som är lagda åt det andra hållet är fan grymma på sånt, skulle vara fint att ha en sån vän faktiskt, inte bara då för att dom gör fina flätor då utan för att jag gillar stilen och ärligheten. Dom har lovat mig utgång på Patricia så kanske blir det så?

Söndagen var cool, jobbade 13-17. Åkte hem och fixade lite här hemma. Diskade, inte fan syns det för de, ska man behöva låta bli att äta för att ha 1 sekunds ordning och reda..? Ser ut som fan som sagt när man har så litet och stökar ner lite.. Kvällen bestod av mys, mys och lite mer mys! Det var helt enkelt ett fint avslut på min "fyradagars", en vit söndag, får hoppas på att man inte ser det som något mycket positivt att vara nykter en söndag i framtiden utan som något självklart, let´s hope so..

Idag har jag jobbat, som vanligt. Började 2 så fick lite sovmorgon, käkade en snabbis med mor min innan jag började. Gäller att grunda när man inte har chans att käka förens 8 på kvällen igen, det är fint att man har en sån generös mor som mer än gärna bjuder på lunch rätt ofta! Efter jobbet åkte jag till Joakim och Anna igen för att hämta mina grejer, guess what? A och D har inte åkt hem än, dom stortrivdes där tillsammans alla fyra och en hund på en yta inte större än 35 kvm. Mysigt blir det då, skulle stanna till i morrn. Glömde berätta om deras lille charmtroll Olle också, gosig hund det där! Ungefär lika hög som en petflaska, en 50 cl, nejdå inte riktigt men nästan faktiskt..! Jaja, det bjöds på Spagetti och köttfärssås i alla fall, det var mycket gott och välbehövligt. Känns bra att få igång hyffsat normala matrutiner igen!

Känner mig lite stressad av min vän som sitter och hetsar mig att skriva klart så det får bli allt för idag! Hemskt ledsen för dålig bilduppdatering också men har inte haft tid eller ork att hämta kabeln än, sorry!

Puss o kram

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback