vill vill vill

Jag är så grymt taggad på att gå ut!! Som vanligt är det mitt jobb som hindrar mig, 9-17 i morrn känns inte så lyckat om man super dagen innan. Jag vill uuuut!




Jag vill vara på Gillet i kväll!


Kanske ska vara glad för att man ska ha förköpsbiljett annars hade jag säkert smitit dit i alla fall! Mina vänner får helt enkelt festa åt mig.. Om det ändå kunde göras så..

Sitter här i min ensamhet med en öl o några pepparkakor, måste laga mat snart. Pumpar den grymaste musiken och bara njuter av mina nya högtalare och datorn. Jag är en grymt nöjd person just nu, förutom det där med utgången då..

Har laddat upp nya bilder på face idag, grymt kul! Gick in på pappas dator när jag var hemma och förde över dom till min dator, sjukt mycket bilder fanns det där. Från 2002-2007, massa bilder på mig, fester och kompisar. Får väl se hur reaktionerna blir på face men vafan det var ju år och dar sen bilderna togs!







Haha grymt liten tjej, togs 2004 och 2005. Fan vad man var kamerakåt på den tiden!



Nu ska jag digga vidare!

Lyssna på house så lever du längre!!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback