Ågren är här


Det blev visst en ordentlig sovmorgon idag.
Tanken var att jag skulle gå en promenad, gymma och sola men vad hände?
Jag vaknade med en riktigt läskig känsla i magen, känslan av att vara totalt tom, snacka om hemskt!
Jag måste ha drömt något riktigt illa men jag känner mig fortfarande ledsen och lusten till att överhuvudtaget gå upp finns faktiskt inte. Tänk vad konstigt, att en känsla kan ta över humöret totalt..





Vilken rolig nystart på bloggen, eller hur?
Å andra sidan så känns det dumt att skriva något som inte är äkta, det är ju faktiskt min blogg och meningen är att mina tankar och händelser ska skrivas ner här.
Man är ju faktiskt bara en människa!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback