Att leka med mat



Har precis lagat mat, underbart gott blev det. Idag stod spagetti och köttfärssås på menyn och äntligen kan jag göra spagettitest a la Nenne! Under tiden jag bodde hos henne i Märsta lärde jag mig något nytt, nämligen att kasta spagetti på kylskåpet för att kolla om den var färdigkokt, så ja, nu kan jag äntligen kasta mat omkring mig eftersom jag fått nytt kylskåp, tjohooo.





Nu håller jag på att tagga till inför kvällens event housesession III på Platina med hjälp av en mix gjord av Rogerio Lopez som tillsammans med Ludde La Rossa förmodligen komma äga dansgolvet i kväll!


Nu blir det dusch sen bär det av till Systrarna för ännu mera tagg!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback