Out?


Är hemma en kort stund för att äta så att jag inte blir dyngrak, duscha för att inte skrämma bort eventuella friare och dra på mig partyblåsan.
Inte för att jag riktigt har koll på planerana men det ser ut att bli en bättre insats av systrarna bakfulla idag än förra helgen! Det gillar jag starkt, även om det är arbete i morrn så är det alltid kul att komma ut och se lite folk!






Dagen har varit full av jobb och jag har varit med om något som aldrig hänt mig förut.
Två kunder kastade kläder och kartonger på mig när jag stod i kassan, från typ 4 meters avstånd. Haha, skönt att kunderna i kön gav mig en klapp på axeln och agerade ungefär som mig genom att bara skaka på huvudet och se förbryllade ut!
Jag kan faktiskt inte förstå hur ett par vuxna människor kan göra så men nog fan var dom fly förbannade!! För någonting som enligt mig och mina kollegor var helt självklart. Jag hade alltså inte gjort något fel..


Nåja, jag ska sluta hänga upp mig på den incidenten och se fram emot kvällen i stället!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback