ajdå

Ett konstigt uppvaknande i min numera trasiga soffa, en sjukanmälan, förbannat dyra samtal utomlands och två stycken sjukligt tunga huvuden. Ungefär så kan man summera resultatet av gårdagens utgång.
Kan ju börja med att förklara soffan, den delen man drar ut lossnade helt enkelt från soffan och jag får inte fast den igen. Sjukligt irriterande eftersom att soffan nu mera tar upp halva lägenheten och den tomma ytan genast försvann.
 Det sjuka var att jag minns att jag somnade i min säng med kläder och allt och sedan vaknar jag plötsligt upp i soffan vid Jennikas fötter 2 timmar senare, fan jag är ju verkligen kapabel till allt när jag sover?!
 Jag kunde inte låta bli att ringa R som befinner sig på Gran Canaria, ringde till hans andra nummer hela tiden som jag tydligen inte skulle ringa och ringde därför upp allt för många gånger, fel gång på gång. 
Jennika ringde in och sjukanmälde sig, jag glömde visst påminna henne om varannan vatten, oops.
 Idag var en av få gånger jag vaknade och sprang till toan, det var rysligt nära en pizza men det gick över till "endast" svettningar, ajaj.




Nu mår jag däremot utmärkt och är redo för utgång i kväll igen! Haha, årets skämt. Det kommer att bli stillsamt för mig tills nästa helg då vi ska fira Kiira som blir ett år närmare klimakteriet på tisdag.


Nu är jag sjukligt hungrig och ska ställa mig och laga lite mat, inte så konstigt med tanke på att jag bara ätit frukost, ojdå. Undrar dock vart min vän har tagit vägen? Han kanske fick nog att mig igår när jag ringde och sluddrade värre än värst?




All kärlek till R!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback