dagen

Haha, logga in här nyss med förhoppningar om lite kommentarer, åtminstonde från mina kära vänner som jag hedrat men vafan tjejer, vad är det jag ser?! 0 kommentarer?.. Bättre kan ni ju, det vet jag! ;p

Idag åkte jag lite tidigare till jobbet, hade en inbokat lunch med mor och far på farbror & co, vi börjar bli kändisar där nu, i alla fall jag och mamma. Mysigt var det i alla fall, man träffar dom allt för sällan, det blir ju så tyvärr när man är i farten hela tiden och dom bor några mil bort. Min brors sambo Ida har i alla fall fått sitt efterlängtade jobb, grattis!


Nu tycker jag att det är dags för våren att titta fram, den behövs! Solsken, tussilago och några extra plusgrader, ja tack! Tiden går så fort så snart är den faktiskt här :D!





Jag är faktiskt riktigt trött, och klockan är bara ca 23.30, hoppas jag kan somna om jag lägger mig snart!


In love!







Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

jo vi har ju de, vi har snart varit tillsammans i 6 månader :)

Taggad inför löööördag??

2009-02-27 @ 08:46:10
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback