Imagine

Hade faktiskt inte tänkt att lägga upp det här inlägget men det är ju en av anledninarna till att jag bloggar, att öppna mig för er så här har ni mig o mina tankar en natt som denna.

"Imagine yourself, not feeling any pain, not feeling any suffering but feeling good, feeling free in your mind, imagine yourself , floating in the air with your arms out like an eagle and you are flying around, everywhere you see there are people and the people are smiling and everyone is having a good time."



Fick värsta mysiga bilderna när jag hörde den här låten, visserligen inte första gången utan snarare tjugonde. I bland tar man åt sig mer eller mindre av musik, idag är en sån dag. Lite för att det är fredag och det är förbannat ensamt att vara själv.

Fick en bild av en varm sommardag i någon park med alla goa människa man känner. En örn som flyger, eller nej, snarare svävar över, helt bekymmelselös. Jag kände lite som att jag skulle vara den örnen och känslan jag fick var att det inte fanns några bekymmer, man är ledig och har absolut ingenting man behöver fundera över, bara vara och låta dagen och tiden bli vad den blir. Det som händer det händer och alla är bara glada och positiva. Ingen stress, ingen press och att bara få vara den man är utan några som helst konstigheter.


Kanske lite halvnördigt men jag är lite sentimental just nu. Jag tänker i alla fall försöka lägga mig i sängen med den bilden framför mig och försöka sova nu, kanske lyckas jag.




Jag vill ha sommar, helst igår!

Hur många gånger har man inte sagt "Jag ska aldrig klaga på att sommaren" och gjort det i alla fall? Jag har i alla fall bestämt mig, den här sommaren ska jag inte klaga på, möjligen om det är skitväder hela sommaren men jag ska aldrig klaga på att det är för varmt osv. Den här sommaren har jag min första semester och jag ska bara ha det bra, jag ska ha det grymt bra!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

Nej men serru, det gör jag :D

jasså på det viset, tråkigt! men detaljer tar vi sen :) okeej.. jobbar du fort mkt på kappahl?

Vad gör du ikväll?

2009-01-10 @ 08:25:22
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: Rickelito

:/

2009-01-10 @ 14:58:12
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback