mat

Godmorgon!

Vaknade ganska nyss, den här natten var nog inte den bästa jag haft men hmm, jag somnade i alla fall en sväng.

Just nu väntar jag på att mackorna ska tina lite grann, hatar när man glömmer att ta ut dom ur frysen dagen innan. Man kan ju visserligen köra dom i micron men dom blir antingen frysta i mitten eller sladdriga så, jag tror jag väntar en stund till..

När vi endå talar om mat så är det konstigt det där, när smärtan/värken är lagt på magen så känner man inte riktigt att man är hungrig, det gäller att hålla koll på när man äter. Nu när jag i princip har haft ont i magen i två veckor så är det faktiskt svårt att känna hungern, på nått sätt så är det en ganska liknande känsla. Som igår, när klockan var natt så slog det mig, hmm, 2 ägg och en macka på hela dagen, inte allt för hälsosamt, tur som sagt att Kaisa hade Enchiladas redo att ätas!

Nej, nu ska jag bannemig ha dom där mackorna, jag är nog riktigt hungig! Ska träffa Kiira på friskis om 40 minuter så det kanske är bäst att jag lägger på ett kol!



Hur fan kan man tycka att det här på något vis ser bra ut?



Ha en fin dag, hörs snart!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback