Kaya o Kackaronen på vift

Det märks att jag och Jennika varit vänner ett tag.. Inte mycket som kommer från våra käftar tillsammans är vettigt eller särskilt förståligt..

Exempelvis en sms-konversation som ägde rum nyss.

Jennika - Steeeeeka korv!
Kim - Eller fläsk?
Jennika - Eller julskinka.. Who cares some how? Fan Kim, jag är sugen! Ligger i sängen och kan inte sova, ska upp 4! Tagga!!
Kim - Är du sugen på random sn***, m**** eller julskinka?
Jennika - M**** helt klart, kan du hjälpa mä?
Kim - Inte för tillfället. Du måste sprida dina vingar och klara dig själv nu, du börjar bli vuxen! Usch vad tiden går fort..
Jennika - Vafan Kim, aja, jag får väl försöka lösa det här..
Kim -  Du klarar det, du är stark!!!
Jennika - Tack för att du tror på mig! I got faith in u too. M****.

(Nej M**** står inte för mutta)


Det kanske blir såhär efter 17 års vänskap?


 




Hoppas ni också har en lika fin vän som jag har!


Godnatt, sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Åååååååå, vad fint! :D Kärlek!

2009-07-31 @ 19:43:15
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback