MJ

Ber om ursäkt för uppdateringen idag, jag har mina skäl.. Ska jag vara ärlig så var det "bra" (missförstå mig rätt) att en stor nyhet dök upp för jag har verkligen ingen lust att prata om mig själv.

Till "The big news", Michael Jackson är död, helt galet!
 Vad händer när Madonna dör? Det känns ju som att det är dom två som varit allra kändast efter Elvis. ABBA är ju också världskända men det blir lite annorlunda när de är så många fler..



Trots skvaller hit och dit om diverse skumma saker han ska ha pysslat med så måste jag verkligen säga att nyheten är väldigt tråkig, Michael är/var ju kung. Hans musik är inte lik någon annans och är helt och hållet tidslös, inte många artister som lyckas med något sånt! 


Sov gott!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tidlös och odödlig, ensam i sitt slag.

2009-06-26 @ 08:52:20
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback