min knasiga vän

en konversation att roa sig åt!



läst mitt senaste inlägg på bloggen?

7:42pmIina

jaaaaa. fy fan vad läskigt

7:43pmKim

höll på o dö kan jag tala om!

7:43pmIina

MEn kan du inte gå ner och ta den till mig.. Det var en kul bild :P:P

7:43pmKim

haha, ska jag?!

7:44pmIina

hahaa

aaa

7:44pmKim

hahaha

okaj

går nurå, hoppas ingen ser mig!

brb

7:44pmIina

haha

7:48pmKim

haha

nu är han här

7:48pmIina

haha

Fan du är grym

:P:P

7:49pmKim

inte bästa kvallen men du får väl avgöra om du ska slängde den eller inte..


Så nu har jag alltså varit i soprummet och hämtat upp gubbfan som skrämde livet ur mig! Haha, han får ligga upp och ner så att jag inte hoppar i taket en gång till i morgon bitti!


Nej, nu har jag skrivit 4 inlägg idag, det får faktiskt räcka!
Tack för idag, hej svejs

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Haha. DU är för go! ;)

2009-03-01 @ 20:07:35
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Kim

hahaha

2009-03-01 @ 20:24:30
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback