spring!

Sådärja! Nu har jag precis kommit ur duschen, som förövrigt var MYCKET välbehövlig!
Jillan och jag gick på ett mediumpass på friskis kl 12, kul som fan men jag har nog inte svettats sådär mycket sen "those dancing days", måste göras oftare!

Jillan följde med en sväng hit då hon inte (?!) varit hos mig förut, mycket trevligt. Såg ett vårtecken på vägen från bilen, lovely! Knoppar is the shit. det betyder att våren är på g, på rikt!



Nu ska jag fortare än fortast föna håret och göra mig redo för jobb, ska åka om 30 min så det börjar bli lite tajt!


Puss hej!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Ååå, härligt med knoppar! Några sånna har jag inte sett.. Ha en bra dag på jöbbät!

2009-03-03 @ 16:08:37
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback