en liiiiiten liiiten

God "morgon"!

Idag var tanken att jag skulle bekanta mig med en ny liten vän, en vän som jag inte hunnit träffa än, lilla Aaron.
Tänkte åka och hälsa på honom och hans mamma efter jobbet men under tråkiga omständigheter ska jag jobba över till stängning, kan vara så ibland tyvärr..
Vi får helt enkelt styra en ny träff nästa vecka :)!



Man blir ju lite avunsjuk faktiskt...


Nu ligger min snubbe och sover så sött, det blev hårt igår tror jag. Han kom i alla fall inramlandes vid halv 3 och kunde inte sluta berätta mycket han älskar mig, väääldigt sött och nu vet alla grannar om det också, haha.

Sådär, nu är det dags för mig att bege mig till jobbet!

Ha en fin dag!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: matilda

Tack själv ;D Får grilla snart igen.. Vart så jävla kallt ute nu bara! Men nästa vecka ska de bli sommar :)



Vilken söt bebis,är de nån kompis eller?

2009-05-13 @ 11:29:49
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback