garderobsgarderober?

Nu är vi framme och har börjat lite smått med rensningen av mormors hus. Mamma och pappa har visserligen varit här ett antal gånger men det känns ju som att grejerna aldrig tar slut.

Jag kommer sakna det här huset som jag spenderat mycket tid i i mina yngre dagar. Jag minns speciellt att jag och min bästis Nenne gillade att vara här på somrarna, vi älskade alla "lönndörrar" som finns lite överallt i huset. Det är alltså små dörrar i bla garderober som döljer hyffsat stora garderober där vi gömde oss och hade tjejsnack.

 

Till vänster - En garderob i en garderob som alltså döljs när det hänger kläder där, det var mycket spännande. Upptäckte dessutom nyss att det finns en lampa där inne. Råttskelettet var dock inte lika sött, tänkte fota men det syntes inget.

Till höger - En dörr på toaletten? Skumt, jo! Det sötaste är att dessa dörrar är ungefär 140 cm höga.





Det hängde lite planscher i ena garderoben, jag tror minsann min mor hängde där också i sina yngre dar.



Lägger upp bilder på några av mina fynd jag plockar med mig hem senare.


Saknar kärleken!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback