grönt är skönt

Mannen i huset har precis lämnat byggnaden och gett sig av ner på staden för att checka fotboll.
Vad passar då mer bra än att ha lite kvalitetstid för sig själv med ett glas vitt? På tal om vitt vin så upptäckte jag precis vad gott det blev om man blandade med ramlösa mango, super!
Tänkte pyssla om mig själv lite ikväll och bara slappa.

Gud så glad jag är att det börjar bli riktigt grönt ute, lite sol på allt regn som varit så kommer det blir kalasgrönt, det gillar vi!

Tog en bild från balkongen, det visar inte sådär värst mycket men det är en väldigt skillnad på nu och förra veckan, det gröna alltså.. Med tanke på det gula så skulle man kunna tro att klimatet fått fnatt och träden bestämt sig för höst men icke, det är bara solen.


Undrar om jag kanske ska ge mig på lite the sims2 lite senare? Det var ett tag sen.


Simma lugnt!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback