Pål gångare



Godmorgon!
Sitter och tittar på nyhetsmorgon, som alltid när jag är uppe i tid, vuxenpoängen börjar bli ett par för många nu känner jag..
I alla fall, det jag kom att tänka på var den otroliga nyhetstorkan som härjade här för någon dag sen. Tydligen så var det en man vid namn Mats som ville byta namn till Slisk Mats, med Slisk som tilltalningsnamn, men han fick avslag då det ansågs stötande. Haha, hur fan kan man vilja heta slisk? Tänk er när ni hälsar på snyggot i baren och han vänligt räcker fram sin hand, lutar sig mot ditt öra och säger "Hej, jag heter Slisk"!
 Av mig skulle han fan få nedslag direkt, oavsett hur snygg han var, haha!

Okej, jag ljög lite där.
 Om han såg ut ungefär som Paul Walker så skulle han kanske få napp i alla fall!





Mums!
 
But still, vem fan vill heta Slisk?!


Nu blir det jobb i ett par timmar,
Hörs!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback