rensi

Haha, jag bara älskar att mina vänner väljer att kommentera lite då och då. Vad är det egentligen som är så svårt med att kommentera inlägget, alltid tycker man väl nått och om man inte gör det så kan man väl ägna 30 sekunder åt sitt liv att säga hej eller nått?

Nu är tvätten straxt klar och jag har rensat ur garderoben igen, eller rensa kanske var att överdriva men städad är den i alla fall! Nu är bara frågan som jag ställer mig varje gång jag tvättar, hur ska allt det tvättade få plats?





Nu är jag på riktigt bra humör, känns bra! Visserligen svinkallt men solen skiner och jag får äntligen lite saker gjort. Bara det att min bil äntligen ska servas gör att en stor sten lättas från hjärtat, jag borde nämligen ha gjort det för längesen!


Träning och solarium nästa!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback