Poppa porre!


Ja, då har klockan passerat deadline och jag får vänta tills i morgon helt enkelt..!

Jag blir snart upphämtad av Jill och tacomys väntar. Hetsiga kvinnan insisterar på att vi sedan ska ge oss på ett styrkepass på friskis 20.30, och ja, tydligen behöver jag det! Jag säger absolut inte att jag är tjock men det som vågen visade idag på IKEA, och ja, provade flera olika, det är för mig allt annat än okej. Visst, muskler väger men inte så jävla mycket mer. Nu blir det väl hetsigt här kan jag tänka mig men alla vet å andra sidan att är man van att se ut på ett visst sett och inte längre gör det, då svider det. Fast å andra sidan har jag ingen aning om vart hälften av dom kilona sitter..





Lyssnar på radio och "Poppa pocorn i en skål" i nån slags technoversion spelas, hur längesen var inte det?!
Haha, tycker om när jag kommer på mig själv skratta i min ensamhet!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback