LL


Hade nog allt räknat med ett skamligt förslag eller två där men jag får helt enkelt sluta bädda då så kanske jag får ligga.. Haha, jag hoppas att ni förstår att detta skrivs med glimten i ögat!

Anyway, internet är nu tillbaka och spotifylistan går het som aldrig förr. Sjukt vad isolerad man känner sig utan internet. Att dessutom sitta och vänta på trådlöst i hörnet på sängen som dyker upp när det behagar, det är inget jag rekommenderar.

Nu har jag raderat texten som skulle skrivits nedan i en halvtimme ungefär. Men tyvärr kan man ju inte skriva precis hur man tycker och tänker utan att det blir en massa liv.. Kort sagt, känner mig jääkligt "nobody" just nu och har gjort de senaste dagarna. Sämst känsla!
Men, snart kommer Jill över på ett snack och sen blir det pulspass på det! Kanon!
 
Ge mig sommar, sol, kärlek och lite livslåga tack!!





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Bragejeanette

Hello admin, nice site you have!

2011-06-14 @ 10:43:49
URL: http://bragejeanette.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback