TIESTO AT ANNEXET


Rätt deppig kväll måste jag erkänna.
Kan ju nämna att jag kännt mig full på en båt i storm de senaste timmarna men resten utelämnar jag, eller resten? Äsch inte vet jag, sån där kväll som är svår att sätta finger på bara..

Till något annat. HUR avundsjuk ÄR inte JAG på min bror som kläcker ur sig att han ska på Tiesto den 17 September?! Kul att det dessutom är TOTALT slutsålt...

Kul för dig alltså!
Haha, nej men fyfan vilken upplevelse! Får gotta mig i videoklipp och hans story sen, mmm!




Jag har sagt det förut och gör det igen, vilket leende!!
Synd att han faktiskt skulle kunna vara min farsa annars hade ett giftermål eventuellt varit aktuellt..
Förutom att han inte har en jävla aning om att jag ens existerar alltså..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Maximilianveronika

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-05-31 @ 07:17:01
URL: http://maximilianveronika.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback