Walebörg


Herrejesus vad kallt det är ute, -18 grader för att vara exakt!
Efter en promenad på 15 minuter hem så liknar jag mer rudolf med röda mulen än mig själv. Fyfan vad jag hatar vinter och alla dessa kläder man måste tvinga på sig!!

Det är svårt att tänka sig att det är valborg om lite drygt 2 månader med tanke på hur vädret var då. Strålande solsken, 17 grader (ja, jag googlade upp det), bar mark och grönt gräs, känns lååångt borta...

Valborg 2009





Tror nog att jag jobbar i år men gör jag inte det så kan jag redan nu lova att göra en bättre insatts i år än förra, 16.30 tackade jag för mig och sov tills valborg var över. Inte så vidare värst bra jobbat..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback