10 juli 2010


Vilken kväll!
Ungefär så trött att jag svimmar snart, känns riktigt bra att vakna upp hel och ren i morgon.
Nu blir det en varsin dusch för mig och Frida och sen lite häng med sällskap av en vattenmelon. Bra skit!

Älskar att årets första bad är avklarat, dokumenterat och klart.
Bäst av allt är att solen är så stark kl 21.15 på kvällen att den typ lyser igenom mitt öra! Livskvalitet!





Mysigt hade vi det när vi låg där i gräset, tittade upp på en klarblå himmel och ett par björkar och lyssnade på Magnus Ugglas "Första gången". Mysigt på hög nivå, nästintill lite romantiskt men Frida har gjort klart för mig att det aldrig blir vi två... Inte helt oväntat är jag inte heller så pigg på den idén.
Men, tänk om det manliga släktet kunde fungera lite mer som oss..
Tänk vad jag skulle bli kär i varenda stackare, haha.
Kär, kär, kär, fan va alla är kära nu btw. How come?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

en sån där kropp skulle man ju inte tacka nej till att mysa lite med.. VACKERT!

2010-07-11 @ 14:01:15
Postat av: Kim

Den kommentaren satt ju som en smäck, tack :)!

2010-07-11 @ 21:33:54
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback