MY BOAT


2 yberbra, massa bra saker och 2 sjuka händelser har jag varit med om idag.
Finner inte ord för en del av dom men dom jag väljer att dela med mig av är att jag shoppat massa fint till lägenheten idag. Gardiner, stående bokstäver (eller hur fan man ska beskriva dom), en tavla och lite annat smått och gott.




Här har ni en lite bättre bild på båten också som jag köpte igår så nej, jag har inte vunnit på hästar än. Denna fick jag för en hundring..





Förövrigt har jag precis solat solarium. Soligt ute ju kanske ni tänker? Men vad har jag för val om jag börja jobba senast 10 varje dag utom 2 de närmaste veckorna och kommer hem som tidigast 16.00? Man vill ju inte blända alla bruna idioter?!

Eftersom halva Uppsala råkar vara ute just idag när jag inte kan så tänker jag unna mig lite choklad och mys framför TV:n innan det är dags för sömn. Upp med tuppen i morrn!

Sov sött alternativ kör hårt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback