Bzz


Känns bättre och bättre men jag står fast vid mitt "Nu blir det fan celibat-living"..

Sen sist har jag både hunnit med att klippt mig, färga håret OCH fått en fet finns på kinden!
Håret känns sådär yberfräscht nu, ska försöka slänga in en bild i morrn om jag hinner posera en stund.

Mycket att göra i morrn. Träning, solning, det blir en sväng till Märsta för att uträtta ett par ärenden, käka lunch med mamma och sen också åka hem och hälsa på familjen, blir på tok för sällan. Blir nästan förvånad ibland att min brorsson på 2 år kommer ihåg att det är jag som är "faster Mim", så ska det inte vara..
Men, som jag disskuterat med många av mina kära, samhället är så jävla stressigt idag, man ska prestera så mycket, hinna med och vara bäst på allt.
När timvisarna närmar sig kvällning blir det all in med Jill, kul, mycket kul!!






Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback