Dagen


Lider just nu av ångest, rätt mycket faktiskt.
 Kom precis hem till vad som igår var en förfest, mindre kul idag!
Vägen hem inatt kändes ovanligt lång och ensam så jag hittade en tjej att dela säng med, eller ja, jag ska väl inte överdriva kanske. Jag hamnade hos Kaisa och somnade rätt oglamouröst på soffan..
Duktiga kvinnan har jobbat idag men lyckligtvis nog har hon en syster som också valde att strunta i alla friare i natt och sova där. Så, hela dagen har spenderats som en stor degklump och med en massa "mat"intag.





Bra kväll men fyfan, söndag idag, mitt i natten, kan inte sova, back to reality i morrn, ja, det är faktiskt lite ångest på det..
Men till er andra, godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback