Snake


Var som sagt förbi Kaisas jobb en sväng. Jag har länge tänkt att sätta en liten fondtapet bakom TV:n bara och vet ni vad jag fick? Precis den tapeten jag ville ha fast i rött, det blir nog till och med ännu ballare tror jag!
Röd "ormskinns"-tapet, hur bra blir inte det?!
Som en skön kontrast mot den vita och även den svarta fondväggen som är brevid..

(ursäkta röran, vi bygger om)





Det blir nog kanon tror jag! Ska eventuellt få hjälp med att få upp den redan i helgen. Jag är totalt värdelös på tapetsering så, tur man har en vän som jobbar med sånt!
Ibland har man ju bra flyt. Tack Kaisa!

Ska möta upp henne snart för en sallad och kvällsmys på nån brygga nere på stan.
Sommarfeeling!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det blir nog skitsnyggt med den tapeten!

2010-05-19 @ 19:30:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback