SUN


Frukosten är avklarad, jag ser ut som en människa igen, solen skiner och himlen är blå! I guess this is going to be a better day! (Och jag kan centrera mina inlägg igen!)
Jag är fortfarande kvar hos Kaisa, sov som en Gud inatt, jag tror jag måste sova här oftare..! Får hoppas att jag är lite mer till sällskap då bara för inte fan skulle jag vilja vara med mig när jag känner mig såhär jävla negativ mot allt, nej!





Idag blir det jobb, 14-17, lite slappt..
Sen bär det av till annan ort, blir bortamatch idag igen.. Lika bra det för min säng är knappt sovbar längre, den lutar numera inte lite utan jävligt kraftigt ner åt vänster, sängbenet är nu ett minne blott! Fan, måste ta tag i det där också!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Tommargit

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-03-30 @ 10:59:24
URL: http://tommargit.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback