WINDÖJ


Kaisa och jag har nu röjt min lägenhet, dammråttorna var inte att leka med.. Tack för hjälpen!
Jag har nu flytt min lägenhet för två dagar framöver,
varför? Det ska bytas fönster i min lägenhet i morgon och dagen efter ska det fixas med persienner och element tydligen. Så, jag har ingen lust av att vakna av att två polacker står och stirrar på min nakna kropp om jag nu skulle råka försova mig eller nått sånt, är ju rätt bra på det..

Min korridor ser numera ut såhär




Så, idag våldgästar jag Nenne och hennes man, han börjar förövrigt redan bli rätt less på mig. Inte så konstigt med tanke på att jag inte varit med en enda vän på snart en vecka och pratar som aldrig förr..

Men, I like it a lot! Här bjuds det på fläskfilé, klygtpotatis, sallad och en massa annat fint. För att inte tala om kanelbullarna och homemade latte efter maten. KANON!

Dock ryktas det om vindrickande i kväll, AJAJ, men jag lovar, inte en droppe ska ner!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Åh, vad mys häsla från mig! :)

2010-05-09 @ 19:33:21
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback